Friday 14 October 2011

masa 'mude2'..



(comel kan..ahaks!)


ok.dulu aku suke giler tgk cite p.ramlee..smpai ckp 'nk tgk tam2'...kenapa agak aku pnggl tam2.. :P sbb igt x de 1 part p.ramlee..zam2 ala kazam...hahaha.so, dipendekkn name tu.tam2 la. :P (yela budak kecik mane la tawu nk sbut pnjg2) hihihi.jgn ckp la..hmpir setiap hari aku akan 'seret' sape2 je dlm uma tu utk bukak cite p.ramlee..termasuk nenek aku, mkck2 aku,pkck2 aku..hehehe.tgh mlm bute pn aku ley kejutkn org.hahaha

Then, ayah aku de cite..dulu ktorg g uma sedara taw.then org tu idangkan la air panas..bese la.minum2 kn..aku ni yg kumain pandai n terlebey peramah ley tanye pe taw kt sedara aku...'biskut xde ke??' (owh tidakkkkk aku ke tu). huhuhu. aku masih budak kecik lagi ok.xtawu pape.huhuhuhu. 

Ade lg, nenek sedara aku panggil aku 'budak lawan2'.hahaha.sbbnye..aku ni dulu xmo pakai ala2 girlish gitu..means nk pakai skirt ke..pe je la yg budak pompuan pakai..sbb aku lebey suke pakai seluar...jeans ke.pe ke. Ibu byk beli bju pompuan utk aku.tapi aku xnk.hahaha.konon laki la tu. :P ganas gak aku ni..sume barang laki aku nk...malu giler aku dgr..nk senapang,pedang la (de gambar aku pegang pedang ngn penuh gaya.huhuhu.xnk aku tunjuk..malu!!hihihi),tu la,ni la.. aduh...malu2.hahaha. 

p/s: zaman kecik2 mmg best..bile pikir blk,ley tergelak sorg2.hehe. 




2 comments:

  1. ada lg yg ira tak citer... pasal 'girlfriend' ira.. haha... ira dulu kalo suka makan sesuatu... ira tak kata favourite.. tp kata girlfriend.. warkakkakaka... kesian kesian... heheh

    ReplyDelete
  2. hahaha.ira cite sikit2 je. :P kang byk cite,de yg gelak guling2 depan laptop. :P

    ReplyDelete