Wednesday 1 February 2012

kejutan pagi yg melampau.

Pagi td berdering handphone mengeluarkan irama 'i do' - colbie caillat...dengan perasaan mamai,angkat phone tu.tanpa melihat skrin hp.THEN..bermula lah igauan ngeri sekali lagi..

i cannot stop him from calling me..again  and again..



Please, semua dah jadi sejarah..semua dh jadi kenangan.. i forgive u and u forgive me. Itu yg sepatutnye. tak patut diakhiri ngn pergaduhan. Aku betul2 dh fed up. malas nk gaduh, malas nk bertekak, malas nk fikir benda yg dh lepas. PLEASE MOVE ON WITH YOUR LIFE..PLEASE.

Dia tak pernah puas hati.. setiap kali call mesti nk perjelasan. Walaupun dijawab berjuta kali,dia tetap tak nk terima. What's wrong with u! ENOUGH! let me free..let me go...let me be happy. Dia tak boleh terima hakikat!

"Saya nk awk balik xkire ape pn.." <---- ni ayat dia..

TO: L
Please move on.. please. saya tak nk berdendam dgn awk.saya xnk beratkn hati saya dgn perasaan tu. Dulu waktu saya dengan awk, awk xmenghargai saya, xkesah pn pasal saya, awk xrespect saya..kenapa sekarang baru nk ckp awk syg saya?? saya dh bhgia skrg.. awk ckp senang2 saya dh de pengganti, tapi awk ada tanya, before saya ade pengganti, saya mcm mane????! Even saya yg putus kn hubungan, tak semestinya saya happy! 4 thn saya bersabar! saya kuatkn semangat, sy bangun sendiri, sy hidup sendiri lepas hari tu,. saya menangis, saya tak cukup tidur, ,.. ade awk tanye benda tu.?? itu ke menunjukkn saya senang ke cari pengganti lain?? Enough ok..enough.. awk takkan pernah berubah, nk menyalahkn saya atas kesalahan awk. i trying to be nice , but u're not. PLEASE.. YOU WAS AND USED TO BE SOMEONE SPECIAL TO ME, I DONT WANT TO HATE YOU..PLEASE.




P/S: Nasi dah jadi bubur...

4 comments:

  1. Manusia, mmg cenggitu. Time kita dpn mata, dia wat kita ni mcm xwujud. Tp bila kita dah pergi dari hidup dia, ms tu konon2nya baru tersedar yg dia memerlukan kita dalam hidupnya..
    Biarkan dia ira.... just ignore him... appreciate what u have now... especially orang yang blh terima kekurangan diri mcmana dia terima kelebihan diri ira.... orang yg tak pernah nak sedar, biarkan dia dengan angan2 dia... mcm luncai dengan labu2nya.....

    ReplyDelete
  2. to L aka looser??? hahahhah bagus2 ira. aku sokonggggggg muahahah

    ReplyDelete
  3. acik : yup.mmg begitu pn.xpenah brubah. Bila dh 'xada' dgn dia.baru die nk kenang blk..bile ade dulu, jeling pn xmo.

    ReplyDelete
  4. Sakdi : tu la sakdi, thanks for your support. :) aku dh xlarat nk explain kt die da.. :(

    ReplyDelete