Saturday 3 March 2012

Further study.

Alhamdulillah aku diberi kesempatan menimba ilmu lagi. :) Rezeki aku still di melaka lagi..  hihi.
Sebelum ni aku kt kampus alor gajah, ni kt city campus bandar melaka.jauhhhhnye..huhu. My life as a student again will start on 5 March 2012.huhu.

Selama 4 bulan bercuti, beratnye... honestly, even lagi 2 hari. aku baru pack barang dlm 20%. giler??huhu.xde mood aku.. :P even excited to further study, otak aku ni still lagi tepu..cmne la nk belajar ni. :P

On 29 February, last wednesday, officially aku berhenti kerja dari LHDN. Rindunye kt officemates sekalian..hurm..but i have to let it go..still ley contact kn. :) Thank to Encik Shahrul, Encik Hafiz (now @ LHDN jln duta), Encik Man, Cik Rozi, n Puan Yani. Thank u so much..banyak bagi tunjuk ajar kt saya. :) to my beloved officemates, i will miss u all n good luck k :)



(me, kak fiza & zati)

kenang-kenangan before bagi blk :P

To my parents : ira doakan semoga ayah dan ibu mendapat umrah yg mabrur. Selamat pergi dan balik nt k.. ira tak dapat hantar ibu dan ayah kt KLIA 9 mac nanti...sob2 :( ..doakan ira berjaya di dunia dan di akhirat :') i love u both so much.. <3


~my beloved parents~

p/s: love my family









No comments:

Post a Comment