Wednesday 5 September 2012

tadaaaaaaaa (suprised konon-konon)

Raya ke berapa pun aku tak ingat. Yang aku tawu aku akan balik ke MELAKA ahad ni....ohhhhhh myyyyyyyyy............nothing.

dan lama aku tak update blog ni. Mood malas melanda jiwa dan tangan. Bukak FB kat laptop pn aku malas. Aku tak tahu kenapa...dari aku habis exam sampai nak masuk sem baru, satu post je aku buat...percayalah aku pemalas. :P

rutin dekat rumah :

bangun
kemas rumah
tido/tgk tv
makan (kalo rajin masak, kalo tak aku makan ape yg ada)
 tu jelah........

aku je tinggal kt rumah, lain semua kelija a.k.a kerja. buhsannnnnn tahap gaban.

Aku rase nak je pergi mana-mana sorang2..berjalan2,window shopping,have lunch alone @ outside..janji sorang2, aku nak buat benda pelik.pergi mane2 sorang2...lantak orang nak cakap apa..janji have fun. hee~ (my MR..I tak bagi,katanya "bahayalah.nak melintas lagi,tu la,ni la......tapi kalau nak pegi gak sukahati(statement marah)")














#BOSANBOSANBOSAN




2 comments: