Wednesday 7 November 2012

Hilang panas di Melaka sementara.

Melaka yang ku kenali selama bertahun lamanya setiap hari disirami hujan. MELAKA .. disinilah terletak kampung ayahku dan di sini juga aku menuntut ilmu. ececece

Amik diploma pun kat sini, amik degree pun kat sini....jodoh aku dengan Melaka kuat! :P tapi alhamdulillah bf aku bukan orang Melaka. Mahu aku kebosanan sampai bila-bila. Melaka pun dah bosan tengok muka aku.

Semalam sebelum tidur aku ambil masa romantik atas katil....lampu bilik ditutup. Lampu belajar di on, bantal ditinggikan, tarik comforter perlahan-lahan, sumbat telinga dengan earphone & dengar radio, dan akhir aku baca buku. Nampak tak keselesaannye..nyaman je rasa....agagaga. Supaya keNYAMANAN di melaka berterusan. :P

p/s : malam ni nak buat benda yang sama....nyamannyeeeeeeee

No comments:

Post a Comment