Wednesday 27 February 2013

1st attempt!


Sabtu yang lalu aku meluangkan masa untuk menyambut hari lahir anak buah Mr. I dirumahnya, Nur Humaira. Happy birthday dear.


And as memenuhi impian Humaira, parents dia tempah choc moist cake dengan aku.. Waktu aku buat tu aku tak yakin dengan deko yang aku buat, moist ke idak and aku takut rasanya tak seindah rupa. Almaklum, tiada siapa yang tempah kek dengan aku sebelum ni. Mahu pengsan aku dibuatnya semalaman fikirkan., sebelum ni aku buat kek hanya untuk hobi & untuk family aku sendiri, takde keyakinan nak amik tempahan. Waktu Mr. I kaborkan kat den yang akak iparnye nak tempah kek, den terkaku sebentar. Mampu ke aku buat ni? Nak tolak tak sampai hati sebab humaira suka sangat kek tu, lagipun segan tolak permintaan orang.



Sampai waktu humaira potong kek tu pun aku takut sampai mata aku ni fokus naik juling tengok dia potong kek tu. Alhamdulillah, mendapat sambutan. Humaira ada 2 kek, satu kek yang aku buat and yang satu lagi kek red velvet. Agak terkejut bila kek coklat tu habis dulu dari kek red velvet. Aku tengok je Humaira, 3 kali dia tambah waktu tu, then petang sikit dia hadap lagi satu  pinggan. wah.. aku bersyukur dia suka. Cukup buat aku tersenyum bila dia suka. Sekurang-kurangnya aku tahu kek aku menjadi. :)

I have a great day with his family. Hidangan hari tu, nasi minyak and ayam masak merah and sate. Sodap! ni pic Mr.I snap secara rahsia.. hewhew.. 



    

2 comments:

  1. Camni leh la acik tempah kek kat ira...kan? Takkan nak tolak kannnnmnmm...heheh...

    ReplyDelete
  2. vah vah. haha. in shaa allah :)

    ReplyDelete