Wednesday 2 November 2011

grrr.pertembungan..

Esok....adalah....(mcm pengumuman raye lak :P) my 1st interview.....esoknye lg adalah RESULT EXAMS!!!. pengsan oooooooooo.huhuhu. psl interview aku bru dpt tawu smlm.dlm kelam kabut bwt sume.bley lg aku mengupdate belog..terbaek!aku xtawu la ley dpt ke x keje sementara tu..LHDN nk pembantu tadbir (penaksiran)..huuu.bley ke x ni..adui, nervous den.WISH ME LUCK PLEASE.... (^_^) (muke dgn penuh harapan)... pasal RESULT tu.....hurmppphhh!!!!!!!!!aku xtawu pe yg aku rase...mcm dh berserah, mcm putus asa pn de..mcm xde pape pn de...sbbnye.aku xnk letak hrpn besar.sakit oo kalo result last ni mennnnnnjjjjuuuunnnaaaammmmmmmmmmmmmmm ke gaung! ya Allah, bantu hamba Mu ini menghadapi segala kemungkinan... :) result ni menentukan segalanya..adakah aku lulus ngn cemerlang?? adakah de yg gagal? (dengan menggeleng2 kepala,xmo3) adakah aku kene amik sub paper??(lagi aku xmo)adakah aku dapat menerus kn degree?? (~_~!!!!) it killing me softly.....



p/s: harapan ku....semoga aku lulus cemerlang dlm interview & final year aku..peace.. :)

2 comments: