Wednesday 18 January 2012

bahang.... (short entry)

Minggu ni minggu panas, xde ujan..huuhuh..muke ni kesat n berpeluh je.i know..if nk compare ngn neraka, neraka lg panas..so berigt la.huhu..aku masih igt.,cikgu aku pena ckp...anything happen ade sebab..Allah jadikn musim hujan..n musin panas de kebaikan pada tiap2 manusia..cth nye..musim panas yg membahang ni, org meniaga air dpt keuntungan.e.g, cendol ke...ABC ke..n etc..kalau musim hujan, org jual payung or mknn panas2 mesti laku.. SO, amatlah adil bg tiap2 manusia atas muka bumi ni. Alhamdulillah... & Subhanallah.. Aku xpena lupe cikgu aku ckp mcm tu, JGN MENGELUH..XBAIK.. :)

p/s: disebabkn bahang yg terasa..aku bwt milo ais kaw2.haha.
    : Alhamdulillah, aku xsangka MUET aku lulus...band.......tuttttt.yg penting aku xsangka dpt result tu!     Alhamdulillah!!

No comments:

Post a Comment