Wednesday 10 November 2021

Ya Allah, 2021 baru nak update blog!

 Lepas 5 tahun ye gaissss.. aku teringat aku ada blog. Lama jari ni tak menaip. Dah ada anak DUA pun!


Alhamdulillah, Allah bagi aku kesempatan hidup sampai ke hari ini. Make it short. Lepas berkahwin, mengandung anak pertama, tukar kerja, pindah rumah, nak sambung Master dah malas, proceed anak kedua dan sekarang anak pertama 5 tahun, anak kedua 2 tahun. 

Bila dah kerja dan beranak, masa aku menulis blog pun kurang. Bayangkan nak tengok movie pun tak ada masa. Bukan movie sahaja, TV pun aku tak tengok sangat. Dengan PKP bagai, this Covid19 memang hit badly, turn our life upside downnnnnn. Then WORK FROM HOME memang mental, bayangkan kita dah biasa kerja dekat office, sekali kena macam ni, new norms, mental koyak tak tahu nak cakap macam mana. 

Aku percaya bukan aku je yang mental, hampir semua. Bukan mudah ye. Financially, mentally and physically exhausted! Berdoalah banyak-banyak semoga Allah permudahkan urusan kita di dunia dan akhirat. Dugaan dari Allah, Dialah pemilik sekelian alam dan Dia juga Maha Mengetahui. 


So, aku rasa next time aku update lagi. In Shaa Allah.  

No comments:

Post a Comment