Sunday 31 July 2011

Ahlan wa sahlan ya Ramadhan!


Syukur kepada MU ya Allah kerana sekali lagi aku bertemu dengan bulan yang mulia ini... :)

  • Excited nk sambut bulan ramadhan sbb insyaAllah aku nk pertingkatkn lg amal ibadah aku..semoga aku dapat menjalani ibadah puasa dan ibadah lain dengan kesungguhan.
  • Ramadhan kali ni aku dapat merasakan kelainan dlm diriku sbb kehidupan baru dan azam yg baru ni mengubah segalanya..ALHAMDULILLAH... 
Kehidupan di kolej dulu sebelum tinggal di rumah sewa :)

  • best sgt2! rindu kt fida rosli, sakdi asmari, fie, kak ct, n mira. Dulu aku, fida n sakdi satu bilik, kak ct, mira n fie satu bilik.bilik ktorg dekat je. Berbuka sama2..bentang surat kaba mnggntikn meja. hihi.best sgt! mkn same2..sahur pn.dorg selalu kejutkn bilik ktorg sbb dorg bgun awal.hehehe :P ketuk bilik mcm nk roboh! 
  • Bila beli mknn berbuka, beli skali mknn sahur.tp kne asingkn takot basi.
  • Before dpt bilik (1110), aku, sakdi, n kak ct satu bilik gak...tp bilik ni mcm dorm.de gak kwn lain2. duk sebijik cm asrama sbb ramai..hehe.tp......bilik ni special sikit.ade air-cond.haha.tu yg best tu...tu lh bilik yg paling special kt kolej ktorg ! bile beli mknn sahur sama dengan mknn berbuka, da jd sejuk mcm freezer!nasi keras..mknn da beku.so, aku terpaksa la mkn..huhu (xkn nk panas kn dengan seterika lak!) . That was the best moment bile duduk kt kolej. 
  • Then, g terawih same2 (berjemaah)..pkai telekung siap2 dr kolej. but waktu tu xdpt nk bwt terawih byk2 sbb byk kelas mlm.dlm seminggu dpt pegi dua or tiga kali je..rugi sungguh! huhu.
  • best sgt....rindu....byk kenangan kt kolej.huhu. 
p/s: semoga ramadhan kali ni aku dapat memenuhinya dengan ibadah-ibadah... InsyaAllah..amin

No comments:

Post a Comment