Wednesday 3 August 2011

ceritera tgh malam.

ok...kt cni nk bercerita.bese la blog tempatnye berkongsi pengalaman n sbgainye. (1.bwt blog pn sje, 2. kwn2 ak pn xtawu n xteragak pn aku akn menulis.so no worries) :P kalo dorg or sape2 terbace pn xpela...xkesa pn .haha

 fakta pertama:
- before tido mlm aku akn pusing sane pusing sini (baring). (amik mood). Agak2 nk ckp mcm org gile...x kot.xsampai pn nk hantuk2 pale kt dinding or gigit2 bantal.. :P

fakta kedua :
- aku akn berfikir...mcm2 ak pikir.ari sok,ari yg ke semalamannye dan bile2 pn. (bermuhasabah....cewah!)

fakta ketiga
- aku akn ckp sorg2... (jgn ckp sume dlm dunie ni xpna bwt) : P ..xde la kuat, cukup la ak ckp dlm ati..hehe. baek ckp ngn diri sendiri.org lain belum tentu nk dgr.haha. Xkesa nk ckp pe.mcm2 tajuk kuar (even ketidakpuasan hati) : P xlame ok aku merapu sorg2...dlm stgh jam........ (ape kah????) *tolong n tolong la jgn ckp aku gile : P

fakta keempat:
- aku pikir blk.berdoa n ..aku maafkn semua org yg aku mengata dlm diam (sbb sakit ati n even org tu pn xtawu), maafkn sape2 je la  sb ak xnk bile aku bangun sok ak rase dendam teramat sgt or biar hari semalam membawa segalanya...ececece...or kalau ditakdirkn ak 'tiada' utk hari sok, ak da maafkan semua da.. : )

fakta kelima
-ape layi,...tido maa......ZZzzzzzZZZZZZ : P 

*nampak x sbb tu la lambat tido......huh!.bygkn nk hmpir sejam...............(bkn selalu) hehehe. : P

p/s: respect pada sesiapa yg letak pale ats bantal dan merasakn anda dibuai dgn "lagu klasik nasional" gitu, then tido!

5 comments:

  1. kalo tido lmbt,mmg bg kat ira kan...mcm rosmah,nk pk hal dunia...hahaha...tgk angah,ade mslh ke skt ati ke ape,kalo jmp bantal,zZZZzzzzzzzzzzzzzz..warkakaka...

    ReplyDelete
  2. kalu dulu mst gayut2, skrg layan perasaan sorg2 je. ekekekek same la kite weh,haha

    ReplyDelete
  3. angah: tlg jgn same kn dgn rosmah tu.geli i..haha.mmg la tido..tp kalo still de dlm hati bgun terpikir gak..ni psl da selalu tido lambat kiki :P

    sakdi: tu mcm monyet je.haha. gayut2 tu zaman batu..ni da zaman lain maa..n bkn psl gayut pn.ni dilemma nk tido awal..sbb da selalu tido lambat.hehe

    ReplyDelete
  4. acik kalo letak je paler atas bantal time bujang dulu... terus tdo.. hahah.. tp bila dah jd mak orang ni..isteri orang ni... nak tdo ke..dah tdo ke.. bangun tdo ke.. mmg 24hrs pk itu ini je... tu yg muka macam ikan kembung rebus je ni..sbb tak cukup tdo..warkaka

    ReplyDelete
  5. Acik: untung la jenis cm tu dulu.hehe.ira ni jenis tido lmbt..kdg2 nk gk tido awl, tp kne baring lg awal.haha :P

    ReplyDelete