Saturday 6 August 2011

.........



Aku mampu termenung je... kali ni entry aku bkn la psl buku, psl mkn, psl aaron aziz ke,sorry.. sbb aku xde mood nk tulis psl mcm tu.

aku nk tanye sgt..LELAKI...hebat sgt ke ego pada kaum adam ni??...(td de org telah ternyebut name org xsepatutnye..name org yg aku benci) ... series aku xsuke.. series aku xmampu nk ckp pape..name org tu mampu sakitkn ati aku even die tak 'hidup' dlm kehidupan aku lg.

tolong la..die ade lah de biggest mistake in my life! xpena nk menghormati aku, hnye tawu org kne hormat die.. satu2nye manusia yg pernah aku jumpe yg mempunyai kepala batu, hati batu dan semua batu lah! (agak2 org tembak ngn bazuka pn die xkn berganjak!)



aku xkesa pn die nk ckp pe.. cukup la name aku dh buruk kt org sekeliling die sbb perangainye yg sungguh BUSUK! aku xkn benar kn die msuk dlm hidup aku pn.die lalu pn aku xnk..kotor... bguskn..bgus sgt... aku nk sgt maafkn die..tp...pe yg die pena bwt kt aku, aku da xmampu.. kwn2 aku pn xley pikir mcm mane die layan aku... semuanya pikir die ni baek. (tgk luar bley la).. hnye Allah je tawu die ni jenis pe.. ckp xserupa bikin,suke hati je die nk wtpe, org kne follow! (ko igt ko sape???)

tgk..sampai aku dh ckp cmni. astagfirullah'alazim.(ya Allah, bantu aku ya Allah)..aku kalo bley xnk cte pape pn psl ni! tp aku dh xlarat da..cukup la kenyataan aku tu..series..aku xnk lg..xnk..mmg aku xnk...cukup la pe yg da jd..



p/s: maafkn aku mlm ni..hati aku sakit yg teramat sgt..

2 comments:

  1. Ira,
    Untuk kita temui insan yang benar2 mampu wat kita bahagia.. kita akan jumpa orang yang buat kita merana dan menderita dahulu... bersabar ye.. lagipun, suatu masa nnt, kita akan terpk... kerana kesilapan lalu lah, kita menjadi dewasa....:) at least, kita sedar sebelum terlambat rite?

    ps: tidak semua lelaki seburuk yang disangka.. cuma untuk mendapatkan lelaki yang tahu menghargai kita... titian tu mgkn masih jauh lagi utk dilalui... bersabar adalah cara yang terbaik..... InsyaAllah, Allah akan berikan kebahagiaan buat orang yang bersabar....

    ReplyDelete
  2. :) i like! InsyaAllah.. ira harap tu dugaan tuk ira utk jd lg matang. thank u acik.. :) doakan utk ira :) Alhamdulillah saat tu Allah bg ira kekuatan utk trus kekal dengan keputusan ira smpai lah skrg n hrp smpai ble2.. ira xmo da pening kn pale ira sendiri utk org yg mcm tu. :)

    ReplyDelete