Monday 29 August 2011

lame sgt xbwt entry..

hehe.title entry mmg kne pada masa nye..da seminggu x update.al maklum la busy je memanjang ye..hehe.so, sekali la dgn entry ucapan selamat hari raya... :)
sedey tinggal kn ramadhan..bulan yg penuh keberkatan dan mulia ni..insyaAllah thun depan kite jumpe lg ye encik ramadhan!! :)
Selamat Hari Raya Aidilfitri! Maaf segala salah silap dan terkasar bahasa hambo.huhu. kosong kosong k...:) tahun ni aku rase lain mcm sambut raya...nk tawu pe die??..aku rase teruja n happy! xsabar rasenye nk sambut raya..perasaan ni lg bagus dr tahun2 sebelumnye..aku pn xtawu.hehe. :P Alhamdulillah Allah bg aku kegembiraan   dan ketenangan hati lg. :) Alhamdulillah setakat ni proses healing aku da semakin maju! :P anyway, aku bwt video ini utk semua rakan2 aku, famili2 aku, dan muslimin & muslimat.. :) (maaf la, sye xbp pro utk bwt video gempak2) :P

p/s: nt sye upload...hihi.xsempat ni.de technical error..hehe.bersambung.....................



No comments:

Post a Comment