Friday 18 May 2012

Hadiah untuk hari ibu (&ayah) dan juga guru-guruku

14 May 2012...My convocation.finally.... even though I did not perform well in my diploma like Dean List (DL) student, I am still proud of myself.. my convocation day is in between Hari Ibu and Hari Guru.


It is fair...wee~  :)


Proud, nervous and sort of..that kind of feeling is hard to define when by right you step on the stage and waiting for the MC called your name... WOW..hebat.. :)


Walaupun segulung diploma, bukan degree or master or Phd....i am still proud.. why.....??


because i can see from my parents face, they are happy.. sebelum ke konvo, my mother reminds me on everything...kasut mane nak pakai?,dh polish?jubah dh masuk dlm beg?roti dh bawak(bekalan dlm dewan sementara tunggu giliran.sbb sure lapar.haha)?and bila aku nk pakai bedak (compact powder) and make up little bit (series aku tak pakai make up byk), she helped me with that.........tgk,betapa happynya dia.. (sebak aku...)


my father, took pictures with me before heading to Shah Alam...dia pakai segak hari tu..Lepas tu,dia tahu yang aku suka KFC.haha.so, sebelum masuk uitm, he asked "nk makan dulu x?"..aku jawab boleh gak..then die cakap "nk mkn pe?KFC nk??(ayah cakap sambil angkat kening)  :) haha.boleh je.. :P


I love THEM.




Bila mereka senyum,kita sebagai anak akan bahagia...percayalah..


Yes, selagi aku hidup, aku harap dapat menggembirakan mereka sebanyak dan semampu yang mungkin.


Dan harapan aku lg,2 thn lg aku akan hadiah kan mereka segulung ijazah...insyaAllah...amiinn.. SELAMAT HARI IBU (AYAH) :))


Buat guru-guruku dan pensyarah-pensyarah:


"terima kasih yang tak terhingga atas setiap ilmu yang sanggup dikongsi,
pengorbanan cikgu2 dan pensyarah2 takkan saya lupakan kerana apa yang saya 'gengam' hari ini dari didikan cikgu2 dan pensyarah2 juga." :) SELAMAT HARI GURU!






this is OUR moment..




p/s: I love you.. :)




No comments:

Post a Comment