Sunday 13 May 2012

Selamat Hari Ibu





Ibu, 
Ira sayang ibu,
Terima Kasih gagah mengandungkan kami 9 bulan lebih, 
Terima Kasih kerana beri kasih sayang yang tak terhingga kepada ira, akak,angah dan alan,
Terima Kasih membesarkan kami dengan penat lelah bekerja seharian,
Terima Kasih kerana memberikan kami ilmu yang bermanfaat untuk di dunia dan di akhirat kelak,
Terima Kasih menjadi pembimbing dan teman yang setia di kala susah dan senang,
Terima Kasih kerana segalanya ibu...
Akak, Angah, Ira & Alan sayang ibu..


ini untuk ibu :)


Tadi,
Aku 'on' laptop,
Ibu membuka Facebooknya,
Aku tunjukkan video ini di wall nya,
Aku kata : Ibu, ni untuk ibu... :) selamat hari ibu..
Ibu tersenyum,
Ibu menonton,
lalu,
Ibu menangis,
Aku pun sebak,
Aku cium ibu,
Ibu pn memeluk ku..
Aku katakan padanya 'terima kasih ibu'
Ibu kata :Sama2.. Terima kasih...Ibu doakan anak2 ibu berjaya..belajar betul2 :')

Ira Sayang Ibu.. :)

p/s : slide "budak nakal ibu', ibu tergelak...(ye,aku tawu aku nakal :P ) haha






No comments:

Post a Comment