Tuesday 29 May 2012

maid of honor.

Hujung minggu ni i will be maid of honor untuk bakal maksu ku...yes,this is my first experience. Hopefully everything is ok...


Adik-beradik aku semua dah pernah jadi pengapit.aku je..Umur 21 baru nk merasa jadi pengapit.haha.ok ler tu. :P

What it will be? What should i do?how is it?

Dulu aku terfikir,apa rasa jadi pengapit.best ke? mesti penatkan..orang lain tengok pengantin, aku je tgk pengapit n nak tawu apa perasaan pengapit..weird sungguh..haha.nampak tak bahasa rojak yang aku guna.. :P

On that day, i will be wearing 'kebaya'..wow..for sure peluh aku akan menitik2 hari tu sebab pakai inner.hamekkk! Entah2 aku kipas diri aku sendiri.huahua.. :P Sorry maksu kalau ira bertindak sedemikian rupa. :P

p/s: Maid of honor semalam cangkul tanah depan rumah.sbb nk 'balance' kan tempat pelamin.takot senget lak kn. :P



No comments:

Post a Comment